Kanske var det tur att jag föll så djupt...

...för det var du som fick min fallskärm att vecklas ut.

Om ni vill lyssna på en bra låt kan ni lyssna på den här. Timbuktu och Oskar Linnros, kul! Första gången är den kanske inte jätteimponerande, eller jag tyckte inte det i alla fall, men när man har gett den typ en chans till är man fast. Helfast. Mest för att den är trallvänlig och har kul text, som alltid när Timbuktu är med i bilden. Sedan är det ju lustigt att man hör så OERHÖRT tydligt att Linnros har jobbat med den också.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tyckte den var ganska svängig redan från början men gissar att skillnaden är att den aldrig kommer bli otroligt bra för mig

2012-02-12 @ 21:47:22
URL: http://amunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0