Men det finns en anledning till att jag tagit med dig här ikväll eller...

...eller, eller?

Här sitter jag och pluggar på uni. Två bord bort sitter två tjejer som pluggar utvecklingspsykologi och garanterat går psykologi I. De drar samma exempel på grovmotorik, finmotorik, anknytningsstrategier medmeramedmeramedmer som jag själv, med inspo från våra föreläsare, gjorde för en månad sedan nämligen. Jag funderar på att stega dit med min expertis på området, mest för att jag tycker att samband är allmänt coolt och det var längesedan jag upplevde något sådant och då är det roligt att få påpeka det för någon men då gör jag det här istället så slipper jag skämma ut mig i onödan, känner jag. Dessutom kan jag inte alls påstå att jag besitter någon expertis på utvecklingspsykologi över huvud taget. Kirrade dock ett C på tentan trots flytt och avsaknad av både bok och motivation (eller motivering som jag och Amanda säger) så helt bakom flötet är man väl inte. Fråga mig vad som helst om, ja, låt säga ambivalent anknytning eller trygg anknytning och jag ger er svar på tal som en riktig professor!

Fast nja, inte riktigt kanske...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att du är på plats!

2012-02-08 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0