The more I see...

...the less I know.

Klickade in på min blogg, vidare in på statistiken och fann detta:


- EN RÄT LINJE!

Blev raskt tvungen att räkna ut linjens ekvation där x var datumet och y antal läsare, vilken blev y=69-3x.

Efter det kunde jag inte bestämma mig om jag skulle blogga om detta av två anledningar:
1) Det är faktiskt inte intressant över huvud taget.
2) Mönstret skulle omedelbart förstöras.

Men det faktum att jag borde plugga gör att jag bloggar om det iallafall.

Och ni som vill kan ju räkna ut hur många unika sidvisningar jag hade igår, eller för all del hittills idag. En ledtråd kan vara att det inte direkt svämmar över.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: irma

det är lite jobbigt att jag inte ens kommer ihåg hur jag skulle kunna ta mig an en sådan ekvation!!!

2012-02-21 @ 22:02:28
Postat av: amanda

idag hade du 6 st woho :D alltså den där tiden

2012-02-21 @ 22:40:38
URL: http://amunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0