För vissa här har bara ettan, tvåan och fyran...

...vissa äger en etta, en tvåa och fyra.

Jag försöker inte ge mig in i en politisk debatt nu för det är ett område som jag på många sätt långt ifrån behärskar men Håkan Juholt avgår tydligen med största sannolikhet idag. Jag har ju som sagt inte varit särskilt insatt, känner till det där med bostadsbidragshejochhåandet såklart och det är allt, så därför letade jag upp en liten sammanfattning om Juholts misstag (för övrigt ÄR det ju kul att dom indirekt räknar att han blir vald som misstag/motgång).

Hur som helst, det är ju ändå en gedigen lista måste jag säga och samtidigt börjar jag, liksom garanterat ganska många andra, fundera lite på hur de andra partiledarnas listor ser ut? Skulle bara vara intressant att veta liksom. Spelar karln i en egen liga eller hur är det egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0