It hurts to hear you say I'm beautiful...

...when all I've got around my eyes is paint.

Här sitter man och pluggar tenta och, oväntat nog, bloggar. Den har ni inte läst förut va? Jo, det är ju just det ni har... Tror nog att det ska bli årets nyårslöfte, att inte påpeka sambandet mellan plugg och tenta. Det vore dock IQ-befriat om jag vill fortsätta skriva för det är ju ungefär det som håller upp kvantiteten på den här bloggen.

Hur som helst, när man ska plugga kan man ju göra så mycket kul, till exempel slipa på sina spotifylistor. Det är vad jag har gjort idag. Mina årslistor till och med. Jag har suttit och valt ut de låtar som får mig att tänka på 2007, 2008, 2009, 2010 och 2011. Eller, jag har bearbetat de listor som jag påbörjade för några månader sedan i Högis kan man säga.

Nåväl, om ni är intresserade så finner ni dem här nedan:

2007
2008
2009
2010
2011

Nu ska jag läsa om anknytning! Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0