Jag ville verkligen inte veta

Dagen:
- Åkte till universitetet. För sent såklart. Hade tänkt testa på funk i Fressanhallen men ja, jag var ju som sagt sen så jag ville inte ens ge mig på att stressa dit.
- Gick till bibblo. Fördrev tid. Skrev ut CSN-papper och polispapper (se så produktivt mamma!) samt scannade in mina betyg.
- Satte mig i tysta avdelningen och skrev lappar om att mina psykologiböcker är till salu (säg bara till om ni är intresserade. Dom är rätt bra faktiskt.)
- Traskade mot busshållplatsen för att se om jag skulle ha turen att få åka buss till psykologiska.
- Såg att det var 9 minuter kvar. Bestämde mig för att gå.
- Fick under min vandring guida någon trevlig person som jag inte känner eftersom denne skulle till samma ställe som jag.
- Hängde upp mina lappar. Jättestrategiskt hoppas jag.
- Blev lite sentimental (NÄHÄ?!) av att hänga där på psykologiska ändå.
- Åkte till Odenplan för att...fördriva tid.
- Fördrev tid. Och köpte kuvert, frimärken, yoghurt och Bonaqua.
- Åkte tillbaka till uni och fixade med mina brev.
- Gick tillbaka till bibblo. Lånade kurslitteratur och satte mig för att läsa utvalda delar av Alex Schulman's Skynda att älska (som ju alltså inte är kurslitteratur). Jättebra bok förresten. Bara så ni vet. Fin.
- Smsade med Olivia.
- Traskade iväg till, nu kommer det, FRESCATIHALLEN och drog iväg på gruppträning. Lätt dagens absolut mest otippade händelse. Fast jag hade ju planerat det när det gick åt skogen med funken.
- Åkte hem.
- Såg ett pyttelitet barn som höll på att springa ned på spåret, alternativt in i fel tåg. Blev rädd.
- Pratade med mor i telefonen.
- Lagade middag.
- Såg på The Voice.
- Tänkte duscha.
- Har inte duschat (blä).

För jag antar att ni ville veta liksom...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevlig resume! Extra bra med polisintyget!

2012-01-22 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0