Note to myself

Saker som jag tänker mig att jag skulle kunna göra när det blir långsamt i Stockholm och jag inte kan träffa folk:
- Sticka
- Tävla mot mig själv i Vem vet mest.
- Rita
- Lyssna på musik.
- Skriva
- Blogga
- Hitta något megahäftigt program, gärna jättelång serie.
- Titta på Mitt kök och tänka på Salle och FF
- Rita upp en komma-till-skott-plan. Fast näe.
- Roa mig med min På spåret-bok.
- Gå på promme.
- Ringa en vän.
- Nutidstestet och Stockholmstestet på dn.se. Går dock bara att göra en gång i veckan.
- Tagga Någonting Större.
- Göra sånt som jag borde göra men inte orkar göra.
- Springa
- Titta på nyheterna.
- Dricka te.
- Dricka öl. Skojja.
- Gå igenom danser i huvudet.
- Titta på sceniska.
- Stega iväg till bibblo och låna bok.
- Styrketräna
- Kartlägga någon del av mitt liv.


Saker som jag tänker mig att jag INTE ska göra när det blir långsamt i Stockholm och jag inte kan träffa folk:
- Vara inloggad på Facebook och trycka på "uppdatera".
- Klicka in på bloggar gångpågångpågångpågång
- Sitta på samma ställe längre än en timme.
- Inte prata med en enda människa på hela kvällen.

Sådär, nu vet jag det.

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha så himla söt du är!

2012-01-09 @ 19:37:03
URL: http://amunds.blogg.se/
Postat av: Josie

Oj, de där sakerna du INTE ska göra när du får tråkigt i Stockis låter obehagligt lik mina tråkiga pitedagar och de andra dagarna med för den delen...

2012-01-09 @ 23:10:48
URL: http://frujosefina.blogg.se/
Postat av: Amanda K

Haha, underbara du. Känner att jag skulle kunna ha en mycket liknande lista.

2012-01-10 @ 22:38:47
URL: http://amandakreuger.blogg.se/
Postat av: Fanny

du skulle kunna lägga till:

- skypa med fanny :)

2012-01-13 @ 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0