Still you hear me when I'm calling...

...Lord you catch me when I'm falling.

Idag har jag...
...befunnit mig på Bromma flygplats 1 gång, Liljeholmen 1 gång, Slussen 3 gånger, Skarpnäcks tunnelbanestation 3 gånger, Högdalen 1 gång, Högisläggan 1 gång, Linje 172 2 gånger, Universitetet 1 gång, Seven Eleven 2 gånger, Ica Nära 1 gång, Pressbyrån 1 gång och det är nog allt. Plus här i lägenheten/rummet dårå.

...blivit sentimental 1 gång när jag sa hejdå till mina föräldrar, 1 gång när jag sa hejdå @ universitetet, 1 gång när jag spatserade runt i Högis och 1 lååång gång när jag packade upp.

...för första gången sagt att jag alltid blir ledsen av att packa. Det spelar ingen roll om jag packar för någonting roligt, packar ihop efter någonting tråkigt, packar för någonting tråkigt eller packar ihop efter någonting roligt - det är ALLTID ledsamt. Vet inte vad det beror på. Något trauma som jag inte känner till kanske. Ska luska lite när jag läser om anknytning alldeles snart. Eller gå i psykoanalytisk terapi eller vad det kan tänkas heta.

Och nu är det utbildningsdags. Åldern 7-11 ska jag läsa om minsann. Och tonåren. Och anknytningen som sagt. Imorgon ska jag ta mig i kragen gällande vissa saker också.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0