Tack för tålamodet och jag lovar att vara verkligare...

...och jag lovar detta verkligen.

Idag har jag pratat i telefon med två fina vänner. Länge. Totalt kom vi upp i 2 timmar och 25 minuter. Ganska mycket telefontid är det faktiskt tycker jag personligen. Och det är ju kul.

Idag har jag även hängt på välkomstdag för nya studenter, fast jag inte alls är ny student, och gått på guidad tur runt vårt campus. Och stegat ut ur aulan när snubben skulle hålla sitt "lägg upp ett schema för dina studier, träning och beröring för ett lyckat studieresultat"-tal. Och fått diverse kuponger och dylikt. Och hängt på ett café på universitetet som jag inte visste fanns. Och varit på stan.

För övrigt verkar genusvetenskapN hur bra och uppstyrd och modern som helst. Smart upplägg och bra syn på lärandet också verkar det som.

Sådärjanuvetnidetnuskajagskrivaklartmintextomentextsomhetermissbrukadkvinnokr
aftochsomstodienbokmeddenmastodontatitelnkvinnopolitiskanyckeltexter.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0