Somewhere it's always spring

Hejsan!

Jag tänkte bara berätta att jag:

1) har träffat så många så trevliga människor, som jag inte visste fanns, de senaste dagarna att jag blir alldeles glad.
2) naturligtvis ändå saknar er där uppe.
3) jobbar på att utveckla en osund relation till ballerina-liknande kex. (Inte alls bra.)
4) planerar att kompensera förra veckans dåliga uniuppgift som skrevs natten/kvällen innan den skulle lämnas in med att skriva klart den ETT DYGN I FÖRVÄG den här veckan.
5) tänker att om jag skriver ovanstående påstående här måste jag leva som jag lär.
6) får träffa min familj till helgen!
7) förhoppningsvis träffar Sofia Fransson imorgon.
8) har fått in musiktips från Irma (tackar, har bara hittat Ellie Grounding än men det verkar soft!) men gärna tar emot ÄNNU fler.
9) måste köpa nya hörlurar.
10) övervägde att bara skriva nio punkter för att Amanda Salle skulle få kaos.
11) skriver elva punkter istället eftersom det ger ungefär samma effekt.




Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA NÄE JAG TÄNKTE DET T.O.M. INNAN JAG LÄST 10:AN

2012-01-31 @ 22:36:29
URL: http://amunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0