Varsågod Badkungen!

Tänkte att jag skulle skriva lite om min vän Badkungen. Varför han kallas detta tvistar de lärde och då jag inte är en av dem har jag heller inget svar. Faktum är att jag betvivlar att ens självaste Badkungen vet anledningen. Men jag skall icket säga för mycket, ty det kunna vara som sådant att motsatsen kan bevisas.

Hur som helst, Badkungen kallar sig till vardags för ungdomsledare och styrelseledamot och Luddast men hans riktiga namn och yrke är alltså Badkungen/badkung. Alltså en mästare på sporten bad, som dessutom heter Badkungen också.

Nä, okej, jag ska inte vara sådan. Han sköter säkert sitt riktiga jobb med bravur för han passar som handen i handsken med det.

Snäll är han också, för det mesta. Det kan hända att jag brinner av på honom ibland däremot men då är han mest jobbig, dock fortfarande snäll tror jag. Ska inte säga för mycket, kan drabba mig själv vid framtida dispyt om jag sitter här och skriver att han är snäll mest hela tiden. (Fast han är nog det ändå.)

Hur som helst, Badkungen tycker att jag och Simon ska flytta hem. Då blev jag alldeles till mig och lovade blogginlägg. Så var det med den saken. Här nedan ser ni bildbeviset.



PS. Du är bra Ludvig!

Kommentarer
Postat av: Amanda K

Måste säga att den där badkungen har en poäng när han säger att han tycker att du ska flytta hem. Jag sakar dig för mycket, redan. Så, KOM HEM.

2012-01-17 @ 21:50:19
URL: http://amandakreuger.blogg.se/
Postat av: King Of Bada

Badkungen har noterat detta inlägg

2012-01-27 @ 11:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0