7-12

Tja!
Här sitter jag helt färdig för en ny dag. 06.32. Det är faktiskt jättetidigt. Men inte lika tidigt som Amanda måste vara klar när hon börjar typ 7. Stackarn. Hur som helst så måste jag börja lära mig att det tar kort tid att göra sina morgonbestyr när man har arbetskläder och således inte behöver välja kläder med omsorg (för det gör jag ju så sjuuuuuuuuuuuuuk mycket annars. Fast njae.). Men ändå. 
 
Slutsats som den här nya ha-arbetskläder-fasen har lett till:
1) Oj, vad tid jag lägger på klädval på morgonen i vanliga fall. Alltså inte kopiöst med tid såklart men ändå. Kan ju faktiskt inte blunda för att jag hur jag än vänder och vrider på det så har jag 15 minuter till övers idag. Trots att jag igårkväll inte ens "räknade in" klädval när jag ställde väckarklockan. Assvår ekvation.
 
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0