Det här med telefonsamtal

Idag ringde jag för att checka av lite saker med den här:
 
Då hörde jag någon som gnydde och skrek i bakgrunden. Jag vet ju vilka som bor där i lägenheten och tänkte att det nog inte var den här:
 
 
som jag hörde eftersom han förhoppningsvis skulle säga ett ord  om han hade invändningar på något här i livet. Men ni ser ju att han styr en vagn på bilden här ovan så självklart tänkte jag ju då att det var den här:
 
som jag hörde genom luren. Då blev jag jätteglad och ba "åh, nu hör jag henne". Tji fick jag för det var den här:
 
som var missnöjd.
 
Då kände jag mig lite såhär:
(halvdum men ändå glad)
 
Hejdå. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frijoh

Haha, hej julia vad söt du är

2012-07-03 @ 10:14:15
Postat av: Hon du ringde:)

Hahahaha, alltså bilden på dig är så stört bra!!! /systern (den äldsta och bästa)

2012-07-03 @ 16:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0