Men om vi litar på varann har vi en liten chans...

...att va osäker och svag är precis vad jag vill va.
 
Jamen hörrni, ni måste skynda er in här om dagarna så att det inte tar slut på platser. Det kan fullt på besökare på bloggen, vet ni. Sker väl vid sisdådär 200 miljarder läsare. Och det är nära nu så SKYNDA ER IN REDAN OM MORGNARNA!
 
Skämt.
 
Jag tänker lite såhär; jag är alltid värdelös på bloggandet under den ljusare delen av året men i år vette stackarn om det kanske ska bli ändring på det? Förmodligen händer det inte men kanske ändå. Vi får välan se hur tiderna ter sig. Och, inte att förglömma, hur inspon slår till. Det var ett tag sedan jag funderade över den nu, inspon till att skriva, finnas och bete sig i största allmänhet liksom.
 
Synes! :D :D :D :D ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0