Han ler i ditt huvud och han lovar och svär, så lär dej känna igen hur sådana är...

...han kan vara charmig och fin med ett vinnarflin, men i slutändan är han *** ett himla svin.

Skriver jobbansökan. Inte det mest inspirerande man kan göra kanske men vad vet jag.

Annat coolt kan vara att jag ska ställa mig och göra köttfärssås ikväll. Har redan tagit upp köttfärsen ur frysen och har alla matlådor som jag äger redo. Mitt tredje storkok faktiskt. Vilken grej ändå!

Just det, har även sprungit till största skämslistan någonsin idag:

Peter Jöback – Absent Friends
Timbuktu – Fubbick fubbick
Panetoz – Dansa Pausa
Loreen – Euphoria - Single Version
Major Lazer – Pon De Floor
Måns Zelmerlöw – Brother Oh Brother
Timbuktu – Dödsdansen
Danny Saucedo – In The Club
Eric Saade – Popular
Pay TV – Trendy Discotheque
Daniel Lindström – Saturday Night Michael Feiner Radio Edit
Amy Diamond – Champion

Alltså vissa saker står jag ju för såklart och ja, ni får väl gissa vilka själva eller något. Kan ju vara en kul tävling. Hehe.

Och Fubbick, Fubbick är förresten BÄST.

Det är sånt här som jag tänker att ni vill veta. Fast nä.

Tack och hej - leverpastej

Kommentarer
Postat av: amanda

PAY TV!!!!

2012-03-24 @ 17:13:31
URL: http://amunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0