Har du nåt att säga mig, säg det med ryggen rak...

...varför ryggar du tillbaks, ryggar du tillbaks för?

Här har jag gått och genskjutit tunnelbananer, spårvagnar, bussar och Nockebybananen hela dagen och så visar det sig att det dessutom har varit skottlossning på Birger Jarlsgatan. Och en av polisens civilbilar körde av denna anledning förbi mig i hög hastighet och med skrikande sirener under ett av mina genskjutningsmanövrar. Men jag tänker inte försöka vara rolig genom att påpeka att det var synd att det inte skedde för fem dagar sedan, då det var skottdagen.

Annars har man väl skippat föreläsning, arbetat för brödfödan, handlat och fått besök av the one and only Sippie.

En sådan dag ändå!

Kommentarer
Postat av: Mamma

En sån tur att du var på de rätta ställena idag eftersom du inte bär på skottsäker väst!

2012-03-07 @ 20:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0