Himlen luktar plast...

...hjältar överallt.

Är verkligen EXTREMT trött just nu. Och vet ni vad det värsta är? Jag är trött i kroppen. Helt obefogat. Har liksom inte tränat varken mer eller mindre än vanligt eller så och ändå känns det som att jag skulle vilja ligga i savasarna hela dagen. Och DET, mina vänner, är ett skämt för savasarna är en viloposition i yoga och jag gillar inte yoga och VERKLIGEN INTE avslappningsdelen i yogan.

Det här liknar ju ingenting.

Men ja... istället för att sitta här och bete mig ska jag sitta här och 1) skriva seminarium  2) skriva sommarjobbsansökan. Kunde inte ha varit mer otaggad faktiskt. Eller jo, men ni fattar grejen.

Och för att jämna ut med lite positiva grejer tänker jag på att helgen kan bli helt okej, att det snart är påsk, att jag ska på riksdagshuset imorgon, att Någonting Större närmar sig, att början på juni nog kan bli bra och sånt. Det hjälper ungefär ingenting, tvärtom blir jag less på mig själv som framstår som så bortskämd.

Äschdå.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Savasana var ju Bäst! Räckte med att läraren började säga "lägg er ner i sav.." så låg jag redan och mediterade typ. Kollapsade verkligen från den övningen jag var i och tänkte bara YES SAVASANA NU haha!

2012-03-21 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0