Löser alla tovorna med balsam



Jag vet att det var ohygieniskt men för ett tag trodde jag att jag aldrig skulle ta mig ifrån ovanstående position, det vill säga i sängen med ytterkläderna på. Har åkt norwegian, jobbat fritids och baletterat idag, en kombo av roliga men hyfsat energikrävande sysselsättningar, därav tillståndet.

Nu har jag förflyttat mig till golvet och datorn samt fått av mig jacka och halsduk men där tror jag det är stopp för evigt faktiskt. Hungern kommer aldrig åtgärdas för det är typ en mil till köket och jag kommer aldrig mer att vara ren för nu är jag fast här på golvet. För alltid.

Jag ångrar dock att jag tog av mig jackan för nu blev det kallt...

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0