Note to myself V

Måndagen den 2 april mellan klockan 08.00 och 16.00 stänger de av varmvattnet här i huset.
Måste komma ihåg att inte duscha då.
Måste. Komma. Ihåg. Att. INTE. Duscha. Då.
Hör jag det?
Ja.

Om jag duschar kommer jag nämligen att börja gråta, särskilt typ klockan 08.06. Man blir sån förstår ni, gråtfärdig av kallvatten när man duschar. Det är biologiskt betingat har jag för mig. Redan de gamla stenåldersmänniskorna började gråta när de ställde sig i duscharna och vattnet var kallt.

Fast det där sista var ljug förstås.

Men fortfarande:
inte.
Inte.
INTE duscha mellan klockan 08.00 och 16.00 den 2 april.

Uppfattat.

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha ja lätt att det är biologiskt! dom blev även fett less när dom väntade på att spisen skulle bli varm, när datorn hängde sig, när deras favoritserie tog slut osv

2012-03-26 @ 20:13:32
URL: http://amunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0