Snälla skrik på mig

Förutom att jag är smygarg, inte smyg som i lite denna gång utan smyg som i i smyg, för tillfället och planerar att så vara tills anledning finns att bevisa motsatsen är det bra. Ilskan är väl väldigt koncentrerad skulle man kunna säga.

Hur som helst, exempel på bra saker är att jag och Irmolo lekte sommar häromkvällen när vi drack kaffe vid Nybrokajen klockan typ 20.00. Vi satt alltså utomhus, vid vattnet och låtsades väl att det var typ juli eller nåt (och det var inte kallt från början så helt obefogat var det inte) . Det var mysigt och såg ut lite såhär:


Irmolo med segergest på suddig bild. Man skulle väl kunna säga att hon gestalatar vinsten mänskligheten - vintern: 1-0, där mänskligheten egentligen motsvarar en ytterst liten del av mänskligheten men aja.


Irmolo på lite mindre subbig bild, intagandes kaffe och blickandes ut över vattnet. Vackert.


Julia hållandes muggen sådär klyschigt "jag är precis påväg att ta en slurk men gör det inte just nu eftersom jag ändå ska vara lite passiv, inte mitt i en handling, precis som på renässansens tid eller vad det nu var (minns inte så noga tyvärr men nån epok vare) och lite i egenskap av kvinna".

Bara som ett exempel dårå.

Nu, bär det av mot STUK, ett annat exempel på någonting bra här.

Kommentarer
Postat av: Fabbie

fint! :)

2012-03-18 @ 16:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0