Spread the new I'm gonna take the fight

Igår firade vi slutet på venusgetenskapen. Efter ett tag började det snackas låten Popular och jag och en i klassen hade ett litet moment där det visade sig att vi båda kunde texten lite för väl.

Idag tänkte jag att det var dags att youtuba framträdandet i mello igen. Hade inte gjort det sen typ juli förra året och tänkte att jag förmodligen hade fått lite distans till hela popular-grejen. Det hade jag inte. Dra mig baklänges men jag tycker fortfarande att det är ett sjukt snyggt nummer. Ljuset, koreografin (främst på andra versen. aaaaah.), placeringarna och energin.
Jag diggar det!
Sådetså.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha! Minns att jag valde den låten som pianoläxa på den tiden. :]

2012-05-29 @ 22:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0