What if his people prayed

Ska dejta hemtenta igen. OCH JAG ÄR SÅ HIMLA TAGGAD SÅ JAG VET INTE VAD JAG SKA TA MIG TILL FÖR DET SKA BLI SÅ OERHÖRT KUL OCH ROLIGT OCH UNDERHÅLLANDE OCH HÄRLIGT PÅ ALLA DE SÄTT OCH VIS ATT FÖRKOVRA SIG I GENUSVETENSKAPNNNNNN JUST DENNA VECKA.

Fast alltså näe.

Just nu vill jag barabarabarabarabara göra annat. Jobba tex. Eller för all del träna. Eller, kanske allra mest, umgås med vänner. Och dansa. Jättemycket vill jag dansa. Och spela piano. Och typ sjunga. Och ungefär ALLT annat som man kan göra av roliga ting här i livet. Typ rolla väggar. Hur kul som helst faktiskt. Någon som har ett rum som behöver målas om? Jag river gärna ner tapeter och putsar och spacklar också. Men jag spikar inte för det är jag faktiskt inte alls bra på. Inte såga heller. Är för övrigt nog rätt dålig på att tapetsera också, kan tänka mig att det skulle se ut ungefär som nedan om jag skulle ge mig på det.



Sådärja, nu blev klockan tillräckligt mycket för att gå och lägga sig. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att hemtentan är på gång! Äntligen ett nytt inlägg!

2012-05-23 @ 17:20:28
Postat av: Fanny

Du få måla en vägg hos mig! Den ska bli vit i sommar..

2012-05-29 @ 22:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0