Flytt

För 2 år och 2 månader minus en vecka gjorde jag och Jossan någonting oerhört stort. Vi hoppade av apberget (eller inte men vi minskade vår diariumfrekvens markant) och övergick till att blogga på www.breakaleg.blogg.se och hejba, vad det gick! Vi höll ut i mindre än ett år. Ungefär 7 månader senare startade jag denna lilla vän för att FÖRVERKLIGA MIG SJÄLV (skämt) och här har jag hängt sen dess.
 
Men nu har jag fått nog. Jag flyttar igen. Blogg nummer tre är startad. Denna gång med anledning av flytten till Åkis. Vi blir fler som skriver. Jag förutsätter att NI ALLAALLAALLA följer med.
 
Och ja, www.okis.blogg.se är det. Tänk Åkis fast med o eftersom vi är extremt internationella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0