Björne lever under ständigt verbala hot och sporadiskt mot honom utförda hatiska gärningar

Igår bestämde vi att vi skulle ställa till med mysfrukost idag. Men själva beslutsprocessen ballade ur och det blev EXTREMT viktigt att kliva upp i tid. Så viktigt att Amanda först hotade med att göra något halvdrastiskt med Björne men jag minns inte riktigt vad, de gör så mycket dumt mot Björne om dagarna att 1) hälften vore nog och 2) jag lägger väl typ en tredjedel på minnet, som att det tidigare under gårkvällen spred rykten om honom att han hade börjat röka fast han inte alls hade det. Hur som helst så var Amandas hot mot Björne så pass grovt att jag då hotade med att, om dom gjorde vad-det-nu-var mot honom, blöta ner Amanda, Viggo och sängen med vår använda golvmopp. Då gick Amanda bananas och hotade i sin tur med att "spola ner Björne i toaletten, eller nej förresten, göra 'morgontoaletten' på honom och sedan låta honom ligga kvar i toaletten".
 
Där tyckte jag att gränsen var passerad.
 

Förstår ni under vilka stressiga förhållanden Björne lever egentligen? Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skicka genast hem honom med Johanna!"Bättre fly än illa fäkta".
Alternativ 2. Försona er!

2012-09-25 @ 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0