Hej från Åkis

Kör en snabbupdate eftersom statistiken har gått ner till låga NOLL läsare. Det är stort fast tvärtom, det är egentligen förväntat. Till och med mamsen är less på att se inlägget om Alexander har hon sagt och eftersom hon är mitt största och enda fan så känner jag att det bör ses som det enda rimliga att också ni andra har gett upp. Att jag ändå adresserar dessa inlägg "er" beror på att jag av någon anledning förlitar mig på att NI använder bloglovin' OCH följer mig, vad mindre kan man vänta sig liksom? (ironi)
 
Men det är soft här, vi börjar så sakteligen reda ut livet och har nu, som bevis på detta, hemförsäkring fixat och internet på intågande. Det ni! Dessutom har vi skruvat ihop diverse möbler och således blivit typ 10 år äldre eller något.
 
Några andra saker som har hänt:
- Jag har träffat mina vänner här som jag har saknat.
- Jag har utvecklat en ambivalent relation till Björne från Björnes magasin.
- Jag har börjat plugga.
- Jag har hängt på Betel.
- Jag har jobbat.
- Jag har varit på Grönan och sett både Kapten Röd och Den Svenska Björnstammen.
- Jag har varit med om märkliga möten på bananen och uni.
 
Det här med min relation till Björne måste vi reda ut. Han följde ju med till Åkis som något slags skämt och för att han fyllde en rent praktisk funktion under resan men väl här har han blivit något slags substitut för "MANNEN I MINA DRÖMMAR" (som jag alltså inte har funnit). Men han har det inte lätt min lilla vän för Amanda och Viggo beter sig som två barnungar och behandlar honom för det mesta vårdslöst. Igår lade dom till exempel in honom högst upp i ett skåp i köket. Fatta om han hade ramlat ner, han hade ju skadat sig för livet. Och några dagar innan det ställde dom honom upp-och-ner i soffan med en kiwi mellan benen. Barnsligt, tycker jag.
 
Nehepp, nu ska jag plugga lite.
 
Adios.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-09-21 @ 08:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0